A może założyć książkę życzeń i zażaleń na stronie Astrokraka
.
Cóż o telepie ani słowa nie napiszę, bo nie miałem z nim styczności (niestety na Bieszczady się nie załapałem a Kudłacze w moje wolne pogodą mnie nie uraczyły). Ale jako klient Astrokraka wypowiem się, co do terminowości i jakości obsługi.
Terminy dostaw owszem miały pewien poślizg nie jest to jednak jakaś zbrodnia i za każdym razem Janusz nie unikał ze mną kontaktu jak ktoś tam napisał (urlopy, choroby itd...) z drugiej strony namolność kupujących może wyprowadzić z równowagi i tu w minusach kolejny plus dla ludzi z Astrokraka za cierpliwość.
mała dygresja;
He he, bo każdy przypał (bez obrazy dla szanownych czytaczy, o sobie piszę) musi mieć TO WYMARZONE JUŻ a jak się nie ma to pogoda jest i to z człowieka robi wroga nr jeden wobec każdego sprzedawcy, a co najgorsze jak już się ma to pogody nie ma.
Co prawda ani mnie ziębi ani grzeje, ale od siebie doradzam Firmie A jednak informowanie ewentualnych nabywców o realnych terminach i zagrożeniach ich dotrzymania już na wstępie. Może najpierw proponować zamiennik a jak się już gość uprze to jego sprawa, że będzie czekał pół roku tylko, że powinien być tego świadomy.
Teraz kultura obsługi - wg mnie bardzo wysoka, konkretny uprzejmy kontakt, ale ,,skleroza,, szefa na równie wysokim poziomie, jak i pochopne kasowanie poczty i na pewno go nie tłumaczy fakt, iż jest molestowany przez kilkudziesięciu klientów na dzień.
I na koniec kilka plusów przeprowadzonych transakcji;
Najważniejsze dla amatora to fachowe doradztwo, które oceniłbym na 20 punktów przy 10 możliwych a to z powodu nie wciskania rzeczy zbędnych oraz demonstracji fantów w razie potrzeby, a co najważniejsze dopasowaniu sprzętu wg indywidualnych potrzeb.
Bezpłatną nadprogramową pomoc w przypadku problemów w ustawianiu, regulacji, montażu.
Nie owijanie w bawełnę, że jak się na czymś chce zaoszczędzić, lub wstawić zamiennik to nie ma się, co łudzić, co do późniejszych efektów, choć nie zawsze jest to związane z ceną, ale i z niewłaściwym doborem własnej naiwności.
Dodawanie niespodzianek do zamówień, niby nic a zawsze jakiś gadżet cieszy
Udzielanie nie uzgadnianych upustów (np. pokrywanie kosztów wysyłki przez firmę)