Astronomia Amatorska -Dla początkujących wersja Video

Wiadomości, wydarzenia, kalendaria​, literatura, samouczki, Radio...

PostVancruse | 12 Maj 2018, 19:08

Witam wszystkich .Postanowiłem nagrać serię wideo dotyczącą Porad dla początkujących którzy by chcieli wejść w świat astronomii amatorskiej , a nie wiedzą jak zacząć i od czego

Uwaga sam jestem początkującym ( od października zeszłego roku) więc zebrałem doświadczenia i informacje jakie otrzymałem stając przed tym wyzwaniem (rozpoczęciem przygody z astronomią) , i mam nadzieje że komuś chociaż trochę pomogę.
To jest pierwszy materiał filmowy i należy go raczej traktować jako taki wstęp ,i garść ogólnikowych informacji ,w planach mam omówienie takich zagadnień (w osobnych materiałach filmowych) jak :
Teleskopy -Ich rodzaje ,Montaż i specyfikacja (może i budowa)
Jakie mam Niebo? -czyli zanieczyszczenie światłem ,i jak go sprawdzić 
Akcesoria-filtry i okulary 
Na chwile obecną takie są plany ,czas zweryfikuje resztę.
Z góry przepraszam za ,błędy językowe, przejęzyczenia ,i słowo-twórczość , oraz ewentualny brak profesjonalizmu oraz  proszę o wyrozumiałość. 
https://youtu.be/J_Ssr6bD2rQ
 
Posty: 33
Rejestracja: 19 Wrz 2017, 14:10

 

Postszary | 12 Maj 2018, 19:39

Bardzo fajna prezentacja. Gratulacje za wykonanie i przede wszystkim za sam pomysł! Jedyne, co bym zmienił to tło i koszulkę na mniej krzykliwe, ponieważ te na filmie odwracają uwagę odbiorcy od tego, co mówisz. Tak samo jak nadmierna, zbyt żywiołowa gestykulacja moim zdaniem. :)
 
Posty: 658
Rejestracja: 12 Sty 2013, 11:40

 

PostVancruse | 12 Maj 2018, 19:53

szary napisał(a):Bardzo fajna prezentacja. Gratulacje za wykonanie i przede wszystkim za sam pomysł! Jedyne, co bym zmienił to tło i koszulkę na mniej krzykliwe, ponieważ te na filmie odwracają uwagę odbiorcy od tego, co mówisz. Tak samo jak nadmierna, zbyt żywiołowa gestykulacja moim zdaniem. :)

Oky dziękuje za ,sugestie wezmę je pod uwagę :) dziękuje również za miłe słowa :)
 
Posty: 33