pytanie o eos 350d + mto11

Sprzęt, obróbka, dyskusje, porady

Post1507 | 04 Lip 2006, 13:37

czy to normalne że w połączeniu eos + mto i fotografując dajmy na to słońce lub księżyc , otrzymuję lekkie mydełko? bo gdy patrzę przez wizjer w aparacie to ostrość jest idealna a po pstryknięciu lekkie rozmydlenie zdjęcia jakby ta ostrość uciekała. wzrok mam dobry i nie nosze okularów.
EOS40D MTO-11 CA, montaż SVP, okular Antares 10mm 1,25",EF 70-200 2.8L,EF 24-105 4L IS, EF 300/2.8 LIS
 
Posty: 151
Rejestracja: 19 Mar 2006, 21:18
Miejscowość: zduńska wola

PostJanusz_P. | 04 Lip 2006, 18:51

Miałem to samo w swoim 300D inna ostrosć była na matówce a inna na zdjęciu, regulacja w serwisie pomogła jak ręką odjął :idea:
Możesz też mieć źle ustawione pokrętło ostrości matówki i oko akomoduje ostrość gdzie indziej niż ma ją chip :roll:
Astropozdrówko Janusz P.

Fujinon 10x50, SCT 6 podręczny, SCT-14" HyperStar, EQ-6, Coronado 60, EOS-6D-mod i takie tam szkiełka do niego od 8 do 4000 mm plus lasery RGB do 2 W :-)
Awatar użytkownika
Założyciel i Patron Forum
 
Posty: 18278
Rejestracja: 12 Kwi 2005, 19:17
Miejscowość: 15 km na południe od Krakowa

Post1507 | 05 Lip 2006, 22:22

i co muszę do serwisu?? a gdzie jest to pokrętło ostrości matówki?
EOS40D MTO-11 CA, montaż SVP, okular Antares 10mm 1,25",EF 70-200 2.8L,EF 24-105 4L IS, EF 300/2.8 LIS
 
Posty: 151
Rejestracja: 19 Mar 2006, 21:18
Miejscowość: zduńska wola

Postzjelon | 06 Lip 2006, 10:12

1507 napisał(a):i co muszę do serwisu?? a gdzie jest to pokrętło ostrości matówki?


Przy wizjerze na samej górze po prawej stronie, ale to nic nie da (to jest tylko korekcja do wzroku a Ty masz dobry no nie) tak myślę, że niektóre te typy tak mają i chyba tylko serwis im nieco pomaga.

Ja mam ten sam problem, niestety kontakt z Warszawką skończył się żądaniem przesłania rachunku zakupu aparatu i gwarancji na mój koszt, pomimo że jest sprzęt na gwarancji.

I tu moje pytanie może ktoś zna autoryzowany serwis aparatów canon w Katowicach lub Krakowie, bo te, co znalazłem to się drukarkami i innymi grubymi duperelami zajmują a do stolicy wysyłać to mi się nie uśmiecha.

Traktowanie klienta przez tę firmę zmusi mnie do powrotu na łono sony, z nimi, co do serwisu oraz ilości punktów nie ma żadnych problemów, gdzie mnie na tego canona skusiło.
pozdrawiam Zbyszek
Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 18 Mar 2006, 17:12
Miejscowość: Jaworzno

PostDrakos | 06 Lip 2006, 10:58

Z tego co wiem zawsze wysyła się sprzęt do serwisu na swój koszt lub dostarcza osobiście do miejsca zakupu i nie dziwi mnie też żądanie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu bo to zwykła procedura serwisowa zgodna z wymogami polskiego prawa handlowego. Tak samo pakowałem i wysyłałem buty do reklamacji na swój koszt jak się rozlazły po tygodniu upałów.
Dostarcz aparat do swojego sprzedawcy, ma obowiązek odesłać go do serwisu jeśli oczywiście jest jeszcze na gwarancji jak piszsz.

Jedyny autoryzowany serwis Canona do sprzętu foto masz w stolicy:

uL Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel 022 8644139
fax 022 8624140
Kronos 10x50 i dobre chęci.
Soligor MT-750 i dwa dobre okularki LV2,5 oraz LVW-8mm to jest To !
 
Posty: 121
Rejestracja: 26 Wrz 2005, 21:56

Postzjelon | 06 Lip 2006, 11:32

Drakos napisał(a):
Jedyny autoryzowany serwis Canona do sprzętu foto masz w stolicy:

uL Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel 022 8644139
fax 022 8624140


No wiem, że w stolicy, przeca o tym serwisie pisałem ale o sklepie nie pomyślałem i tu dzięki za radę.

Po prostu lubię kontakt osobisty i dziwi mnie, że firma ma tylko jeden autoryzowany serwis. Jak już pisałem większość urządzeń kupowałem w sony i w promieniu 20 km zawsze serwis był, dlatego mi przez myśl nie przeszło, że canon może mieć inne zwyczaje.
pozdrawiam Zbyszek
Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 18 Mar 2006, 17:12
Miejscowość: Jaworzno

Postzjelon | 07 Lip 2006, 12:54

Zwracam honor firmie Canon, gdyż dbałość o klienta pomimo jednego punktu serwisowego jest chyba na dobrym poziomie (zobaczymy ile czasu im naprawa zajmie).
Otóż zostałem odszukany przez pracownika (czytają to forum czy co :lol: – oczywiście żart w mailu podałem swój nr tel.), który udzielił mi złych informacji (ponoć zrozumiał, iż chodzi o serwis pogwarancyjny) i poinformował mnie, że odbiór sprzętu na gwarancji jego naprawa i ponowne dostarczenie jest bezpłatne przez firmę DHL.
pozdrawiam Zbyszek
Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 18 Mar 2006, 17:12
Miejscowość: Jaworzno

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

AstroChat

Wejdź na chat