Mój fastron

Postblackdragon4 | 28 Lut 2020, 23:33

Witam szanowne grono, dzisiejszego dnia przeprowadziłem test mojego fastrona, z pomocą Pana Janusza Willanda, ten projekt dobiegł do fazy testów. Z wyniku którego jestem bardzo zadowolony, jestem początkującym w tej dziedzinie i może sie jeszcze nie znam ale dla mnie mój orion jest piękny.. czym chce sie tu pochwalić. Fastron prowadzi do 2 min ale z byle jakim ustawieniem na biegun przy pomocy lasera. Dzisiaj testy prowadziłem na canon 600d i 130mm jupiter.pozdrawiam
Załączniki
Mój fastron: IMG_20200228_221441.jpg
Mój fastron: IMG_20200228_213311.jpg
Mój fastron: IMG_20200225_214056.jpg
Mój fastron: IMG_20200225_214043.jpg
 
Posty: 177
Rejestracja: 12 Maj 2019, 10:42
Miejscowość: Pyzdry

 

PostDominik Woś | 29 Lut 2020, 09:38

blackdragon4 napisał(a):Witam szanowne grono, dzisiejszego dnia przeprowadziłem test mojego fastrona, z pomocą Pana Janusza Willanda, ten projekt dobiegł do fazy testów. Z wyniku którego jestem bardzo zadowolony, jestem początkującym w tej dziedzinie i może sie jeszcze nie znam ale dla mnie mój orion jest piękny.. czym chce sie tu pochwalić. Fastron prowadzi do 2 min ale z byle jakim ustawieniem na biegun przy pomocy lasera. Dzisiaj testy prowadziłem na canon 600d i 130mm jupiter.pozdrawiam


Super, pamiętam, jak Fastrona poskładaliśmy, z części przywiezionych z Polski, w RPA i zrobiliśmy nim z Michałem Klimaszewskim pierwsze zdjęcia południowego nieba. Poszukam gdzieś na dysku, może mam kopie. :wink:

Ale z tymi zdjęciami M42, zamieszczonymi powyżej, zrobionymi poprzez sfotografowanie ich na ekranie monitora to wiesz, że przesadziłeś? :lol:

Pozdrawiam,
Dominik
Pozdrawiam,
Dominik
 
Posty: 4399
Rejestracja: 26 Lip 2005, 22:05
Miejscowość: Łomianki /k Warszawy

Postalinoe | 29 Lut 2020, 10:13

Dominik Woś napisał(a):
blackdragon4 napisał(a):Ale z tymi zdjęciami M42, zamieszczonymi powyżej, zrobionymi poprzez sfotografowanie ich na ekranie monitora to wiesz, że przesadziłeś? :lol: